Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Provozovatel: Renata Pekařová, Nový Hrozenkov 872, 75604
IČO: 63686562

Sídlo firmy: Nový Hrozenkov 872, 75604
Provozovna, prodejna – výdejní místo eshopu: Nový Hrozenkov 455 (zdravotní středisko) 75604

Výdejní doba pro eshop : pondělí    9.00  -  12.00 hodin

 

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-shopu

www.siti-renata.cz


Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat. Po odeslání objednávky by Vám obratem mělo přijít potvrzení na mail. Pokud Vám toto potvrzení nepřijde do 24 hodin, prosím, kontaktujte nás.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete zrušit nejdéle následující den po jejím odeslání a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zákazník je povinný si objednané zboží převzít od doručovatele, případně do 14 dnů na poště, pokud ho pošta nezastihne na jeho adrese.


V případě, že se zboží vrátí zpět dodavateli, bude dodavatel o této skutečnosti informovat zákazníka. Ten je povinen uhradit nové náklady na opětovné doručení. Pokud tak neučiní, bude na jeho adresu zaslána faktura na uhrazení nákladů s dopravou a objednávka bude stornována.

6) DODÁNÍ ZBOŽÍ

Osobně – výdejní místo eshopu na adrese Nový Hrozenkov 455 (zdravotní středisko) 75604

Českou poštou  Doporučený dopis 50,-kč

Doporučený balíček  70,- Kč

Cenný balík 90,-kč

Balík do ruky 103,- kč

 

Z důvodu možné ztráty a zbytečného dohadování nezasílám obyčejně.

Při zaslání obchodního balíku lze zásilku  on line sledovat na www.cpost.cz v sekci Sledování zásilek (Track&Trace). Po vyžádání zašleme e-mailem podací číslo balíku)

Při nákupu na 2000,- poštovné zdarma neplatí u platby na dobírku.

Platba zboží

-při osobním odběru

-dobírkou, při platbě na dobírku se přičte 40,-kč

-převodem na účet prodávajícího, Fio banka 2700782866/2010 zboží bude zasláno po zaplacení. Po obdržení objednávky Vás budeme kontaktovat a emailem Vám zašleme číslo účtu, variabilní symbol a konečnou částku.

-zahraniční platby mBank IBAN: CZ8420100000002700782866

SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX

- platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti GOPAY
s.r.o., která poskytuje zabezpečenou technologii přijímání platebních karet a online
bankovních převodů. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému
 bankovnictví zadáváte pomocí zabezpečeného a důvěryhodného kanálu společnosti
 GOPAY s.r.o.

Možnosti plateb:

Platební bránou GoPay

Bankovním převodem na korunový účet prodávající

Online platební kartou: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro.

Platba je možná pouze jednorázově, platba na splátky není možná.

 

7) DODACÍ LHŮTA

1. Dodací lhůta do 7 pracovní dnů balíkem České pošty. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

8) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Kupující má ze zákona právo odstoupit do 14 dnů od kupní smlouvy.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

Zákony a předpisy:

- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů

 


 

v Novém Hrozenkově 30.12.2015                                                                                            Renata Pekařová

 

 

MmNkOT